Първоначално публикувано от dhtj
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Вътрешен фейслифт и моторизация на 156
Collapse
X
-
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеГаз монтирана на нормална, 10+ годишна кола, с която да си вършиш работата и да ти е по-леко на семейния бюджет е ок.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Да бе 145 156 166 са ясни.
Говорех за тия с коли за по 100-150 бона, които ще сложат газ, за да спестят 200-300лв месечно от гориво, както ти спомена по-напред.
Такива "блудства" с колата аз не бих ги оправдал и не ги намирам за нормалниЯсно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от sollider Покажи съобщениеТоя разход е крайно нереален за тоя мотор. Явно собственикът на въпросното JTD има по-тежък крак, за да докара 11/100. Другото което е - "тракащия" дизел (който също не би трябвало да работи по описания от теб груб начин, ако всичко му е изправно) върви доста доволно дори и сток, камо ли след ремап, а какво остава и за по-сериозен тунинг. Теб лично те помня като върл фен на бензина (или по-скоро на газта), така че в какъвто и дизел да се качиш, все ще го изкараш по-кофти за каране дори и от бензинка с обем колкото кухненски миксер. Фактите обаче са налице - четох ти тунинг темата и парите, които искаш да налееш в тоя спарк (при това с крайно неясен финален резултат), ако ги вложиш в едно JTD, ще имаш автомобил, който ще е с доста по-спортно усещане и поведение....
Ако можеше поне някакво малко "спортно усещане" да докарат от дизел, щяха да го слагат в поршета, ферарита, ламбота ...
Ама не може.
Колкото и пари да наливаш, колкото и голямо турбо да сложиш, тесния работен диапазон, тракането и лага си остават.
БМВ и Ауди се мъчат да слагат по 3 турбота на техните съвременни дизели , едно от които електрическо, само и само да разпънат малко графиката и да минимализират турбо лага, вие ми разправяте че 20 годишен тракалник първо поколение нямал лаг...
Бензинова атмосферка с много клапани и променливо газоразпределение е най-приятния мотор за каране измислен досега. Справка - пак ферари и ламброгини.
Пък докато сме бедни ще караме двулитрови на газ, когато натрупаме малко повече средства ще караме 4+ литрови на бензин
Comment
-
Сравнявам съвсем конкретен случай - JTD и Спарк, ти пак намеси разни големи мотори. Това, което ти искаш от спарка е трудно постижимо, гаранция ти давам, че в момента колата ти няма да си изкара дори стоковите коне, камо ли нещо над тях.Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)
Comment
-
Честно казано след дълго каране на дизел и сега на бензинов двигател (не е Алфа но пак е италианка) мога да кажа, че в градски условия, бензиновият двигател е удоволствие да се кара, за разлика от дизеловия. Защо? Защото го няма онзи особен звук за дизела, когато си на отворен прозорец или пък миризмата на кюмур като спреш на светофара или пък вибрациите в купето и твърдата работа на дизела въпреки смяната на всички тампони, включително хидравличния на скоростите. С бензиновия двигател все едно колата е загасена и е удоволствие да седиш на светофара и тръгването е супер мазно и безшумно. Да, разхода е малко по-голям, но пък звука при ускорениеЗимата пали от четвърт оборот и не се молиш всяка студена сутрин дали не е замръзнала "хубавата" ни нафта и дали акумулатора не се е предал. Не се чуват звуци и вибрации пред разпад и започваш да се чудиш дали някоя дюза не се е предала или някоя свещ да е пробила и да не излиза на таблото. Загрява за 5 мин, а дизела няма загряване, ако го караш на къси разстояния до 10 км. За дърпане и мощност няма смисъл да се спори, то е ясно, че дизеловите двигатели с малко пари стават назобени, а дори и стокови са достатъчно такива. За предимно каране градско бензиновия двигател е доста по-рационален избор според мен, по скоро заради удобството и комфорта. Подръжката ми излиза за сега много по-евтина от на JTD-то ,но това е понеже не карам Туин Спарк, затова говоря така
, а и ремонтните дейности са много по-леки, понеже двигателя е по-лек и има повече място къде да се бръкне и да се смени без да ползваш канали или крикове и като цяло е по-елементарен като устройство на работа или поне аз така мисля. Като цяло дизела беше доста удобен за пътуване изънградско, особено на пътища с голяма разлика в надморската височина, но и бензинката не отстъпва, особено с 6-тата скорост заспива направо. И в края на крайщата зависи какво търсиш и двата двигателя си стават за каране, но всичко зависи от личните предпочитания.
Fiat Bravo II 1.4 16v
Comment
-
Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщениеСтига сте се самозаблуждавали, пичове.
Ако можеше поне някакво малко "спортно усещане" да докарат от дизел, щяха да го слагат в поршета, ферарита, ламбота ...
Ама не може.
Колкото и пари да наливаш, колкото и голямо турбо да сложиш, тесния работен диапазон, тракането и лага си остават.
БМВ и Ауди се мъчат да слагат по 3 турбота на техните съвременни дизели , едно от които електрическо, само и само да разпънат малко графиката и да минимализират турбо лага, вие ми разправяте че 20 годишен тракалник първо поколение нямал лаг...
Бензинова атмосферка с много клапани и променливо газоразпределение е най-приятния мотор за каране измислен досега. Справка - пак ферари и ламброгини.
Пък докато сме бедни ще караме двулитрови на газ, когато натрупаме малко повече средства ще караме 4+ литрови на бензин
Но както каза колегата говорим за различни неща. Както и за газифицирането впрочем. Едно е да си сложиш газ на колата дето я караш по работа и съвсем друго да слагаш на кола за 100 000+ и да молиш газаджията да сложи дюзата на скришно място.
Пресен пример от миналата седмица. Спрял съм на Шел и си пълня резервоара, а на съседната колонка (газовата) спира лъскаво А8 с еднакви цифри на номера, слиза някакъв селски турбо газар и вика на момчето да му сипе газ 15 лева
---------- Post added at 15:40 ---------- Previous post was at 15:34 ----------
Първоначално публикувано от mell0 Покажи съобщениеЗащото го няма онзи особен звук за дизела, когато си на отворен прозорец или пък миризмата на кюмур като спреш на светофара .Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
-
Все си мисля,че ще дойде ден,когато някой "бай Ганю",ще си купи газова преди да е купил колата.Сметката му е горе-долу следната: Давам 2 бона за кола,300 лв. в КАТ,160 застраховка,данък,обслужване примерно 500,газова 500,100 лв. винетка и газ...Все едно газовата е някаква част или консуматив,който производителя е забравил да постави,но аз съм по-хитър,и ще прецакам системата!Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+
Comment
-
Първоначално публикувано от sollider Покажи съобщениеСравнявам съвсем конкретен случай - JTD и Спарк, ти пак намеси разни големи мотори. Това, което ти искаш от спарка е трудно постижимо, гаранция ти давам, че в момента колата ти няма да си изкара дори стоковите коне, камо ли нещо над тях.
Рязък throttle response, супер приятен звук, плавен ход, НИКАКВИ вибрации, широк работен диапазон и нисък разход при спокойно каране.
След малко тунинг ще стане още по-добре.
И добро разпределение на тежестта, каквото няма как да постигнеш при дизел.... което води и до добро пътно поведение.
За вървежа не знам, 200 на 4-та вдига, повече не съм пробвал, не ми и трябва, нито е законно, нито е безопасно.
Който му е кеф, нека слага камионско турбо на жтд-то, да върти гуми от първа до трета, а от четвърта до шеста да му приплъзва съединителя.
Всичко това придружено с ЮМЗ звуци и ТЕЦ пушеци
Карал съм ТДИ 250 коня на приятел, знам какво е...
Различни разбирания за удоволствие имаме явно
Comment
-
Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщениеТова което искам, спарка ми го дава предоволно.
Рязък throttle response, супер приятен звук, плавен ход, НИКАКВИ вибрации, широк работен диапазон и нисък разход при спокойно каране.
След малко тунинг ще стане още по-добре.
И добро разпределение на тежестта, каквото няма как да постигнеш при дизел.... което води и до добро пътно поведение.
За вървежа не знам, 200 на 4-та вдига, повече не съм пробвал, не ми и трябва, нито е законно, нито е безопасно.
Който му е кеф, нека слага камионско турбо на жтд-то, да върти гуми от първа до трета, а от четвърта до шеста да му приплъзва съединителя.
Всичко това придружено с ЮМЗ звуци и ТЕЦ пушеци
Карал съм ТДИ 250 коня на приятел, знам какво е...
Различни разбирания за удоволствие имаме явноAlfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+
Comment
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеДа бе 145 156 166 са ясни.
Говорех за тия с коли за по 100-150 бона, които ще сложат газ, за да спестят 200-300лв месечно от гориво, както ти спомена по-напред.
Такива "блудства" с колата аз не бих ги оправдал и не ги намирам за нормални
Комуникирам с "нормални" хора, който си карат децата на училище, които ходят с колите си на работа, които работят някаква работа и живеят "нормално". И които нямат 100к за автомобил и се чудят какво да правят с него. И да кажем по някакви неведоми пътища са решили да си вземат 156-ца с 2.5 двигател, защото им харесала. Е ако не ѝ боднеш газ на тази кола, то това си е грехота. Нито върви да кажеш, че за това я взимаш, нито е скъпа, за да показваш статус, нито нищо. Просто поредния кошник по нашите улици, на която окачването ѝ струва повече от самия него.
А като се замисля не съм чувал от първо лице някой такъв, купил си автомобил за 100к+ и да ѝ е сложил газчица. Не взимам позиция, че веднъж един ден, еди къде си видях еди каква си кола да зарежда газ.
И за да видим, че говорим малко ала-бала с предположения, че има такива хора, нека един от защитниците на тезата, че е видял накъде газифициран автомобил за 100к+ лева към датата на снимката, просто да покаже такава снимка от личен архив. В търсене на еднорога - както търсим Джулия по улиците.Last edited by BO; d.m.y г., 09:40.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Първоначално публикувано от BO Покажи съобщениеЗа такива хора нямам идея. Нямам досег с тях.
Комуникирам с "нормални" хора, който си карат децата на училище, които ходят с колите си на работа, които работят някаква работа и живеят "нормално". И които нямат 100к за автомобил и се чудят какво да правят с него. И да кажем по някакви неведоми пътища са решили да си вземат 156-ца с 2.5 двигател, защото им харесала. Е ако не ѝ боднеш газ на тази кола, то това си е грехота. Нито върви да кажеш, че за това я взимаш, нито е скъпа, за да показваш статус, нито нищо. Просто поредния кошник по нашите улици, на която окачването ѝ струва повече от самия него.
А като се замисля не съм чувал от първо лице някой такъв, купил си автомобил за 100к+ и да ѝ е сложил газчица. Не взимам позиция, че веднъж един ден, еди къде си видях еди каква си кола да зарежда газ.
И за да видим, че говорим малко ала-бала с предположения, че има такива хора, нека един от защитниците на тезата, че е видял накъде газифициран автомобил за 100к+ лева към датата на снимката, просто да покаже такава снимка от личен архив. В търсене на еднорога - както търсим Джулия по улиците.Возиш се евтино, сравнително комфортно, слушаш арезето и се кефиш. Приемаме, че всичко около газта ще е безпроблемно следващите 50к км - идилия
Относно еднорога (Джулия-та), вчера около 19ч без да искам, щях да се блъсна в бялата от последния български брой на Топ Гиър, паркирана до Уникредит на ул.Княз Александър IТааа с тоя мой късмет, ще ме караш да се залагам около газаджийските колонки след 00:00ч, току-виж изскочи още някой "еднорог"
п.с. Ето тоя "еднорог", ако някой си го купи и ми каже къде ще зарежда газ - ще ти го снимам
http://www.cars.bg/c653422Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 10:08.Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от BO Покажи съобщениеА като се замисля не съм чувал от първо лице някой такъв, купил си автомобил за 100к+ и да ѝ е сложил газчица. Не взимам позиция, че веднъж един ден, еди къде си видях еди каква си кола да зарежда газ.
И за да видим, че говорим малко ала-бала с предположения, че има такива хора, нека един от защитниците на тезата, че е видял накъде газифициран автомобил за 100к+ лева към датата на снимката, просто да покаже такава снимка от личен архив. В търсене на еднорога - както търсим Джулия по улиците.
http://www.eurogas-varna.com/index.php?item=959&group=1
http://www.eurogas-varna.com/index.php?item=752&group=1
http://www.eurogas-varna.com/index.php?item=812&group=1Last edited by dansguardian; d.m.y г., 17:28.Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
А на вас какъв ви е проблема не мога да разбера, та гледате в чуждата паничка?
Нека си карат хората както са решили, парите са си техни, колите са си техни, на вас нищо не ви пречи, даже печелите малко по-чист въздух.
Аз никакъв проблем нямам с "гъзарите на газ" . Имам проблем обаче с дизелистите без дпф, егр и катализатори, щото пушат и замърсяват въздуха, който дишам аз.
Comment
Comment