Известие

Collapse
No announcement yet.

Вътрешен фейслифт и моторизация на 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
    Аз не казвам че 2.0 е най-най, просто сравнявам това, до което съм имал досег.

    Карал съм 2.4, имам 2.0 и не виждам НИТО ЕДНО предимство на дизела.
    Неприятен е за каране, неприятен е за слушане, гори повече от бензин на газ и още една торба дребни и не толкова дребни детайли (тежи на предницата, загрява бавно, бавна отзивчивост на подаване на газ.......)

    2.5 не съм карал, но от това което съм чел е много по-приятен мотор от твин спарка (с изключение на разхода) , а това значи че е 1000 пъти по-добър избор от дизела.

    П.С. моя вариатор не трака, ако не вярваш мога да ти направя клипче
    Тоя разход е крайно нереален за тоя мотор. Явно собственикът на въпросното JTD има по-тежък крак, за да докара 11/100. Другото което е - "тракащия" дизел (който също не би трябвало да работи по описания от теб груб начин, ако всичко му е изправно) върви доста доволно дори и сток, камо ли след ремап, а какво остава и за по-сериозен тунинг. Теб лично те помня като върл фен на бензина (или по-скоро на газта), така че в какъвто и дизел да се качиш, все ще го изкараш по-кофти за каране дори и от бензинка с обем колкото кухненски миксер. Фактите обаче са налице - четох ти тунинг темата и парите, които искаш да налееш в тоя спарк (при това с крайно неясен финален резултат), ако ги вложиш в едно JTD, ще имаш автомобил, който ще е с доста по-спортно усещане и поведение. Пък нека да е трактор, комбайн, печка, кюмюрджия или каквото още се сетите. Дори с моята скромна 115-ка показах на един приятел колко НЕ му върви 1.8 спарка, а човека дори няма и газова. Само се чудя колко ли от тия 144 коня са останали живи, щом го отвявам от всякакви стартове. А иначе си е грижлив собственик и винаги се е стараел да не си занемарява колата...
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
    GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
      Газ монтирана на нормална, 10+ годишна кола, с която да си вършиш работата и да ти е по-леко на семейния бюджет е ок.
      То защото 156-цата може да бъде нещо по-различно от това.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Comment


      • #48
        Да бе 145 156 166 са ясни.

        Говорех за тия с коли за по 100-150 бона, които ще сложат газ, за да спестят 200-300лв месечно от гориво, както ти спомена по-напред.

        Такива "блудства" с колата аз не бих ги оправдал и не ги намирам за нормални
        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

        FIAT Coupe 16VT
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от sollider Покажи съобщение
          Тоя разход е крайно нереален за тоя мотор. Явно собственикът на въпросното JTD има по-тежък крак, за да докара 11/100. Другото което е - "тракащия" дизел (който също не би трябвало да работи по описания от теб груб начин, ако всичко му е изправно) върви доста доволно дори и сток, камо ли след ремап, а какво остава и за по-сериозен тунинг. Теб лично те помня като върл фен на бензина (или по-скоро на газта), така че в какъвто и дизел да се качиш, все ще го изкараш по-кофти за каране дори и от бензинка с обем колкото кухненски миксер. Фактите обаче са налице - четох ти тунинг темата и парите, които искаш да налееш в тоя спарк (при това с крайно неясен финален резултат), ако ги вложиш в едно JTD, ще имаш автомобил, който ще е с доста по-спортно усещане и поведение....
          Стига сте се самозаблуждавали, пичове.
          Ако можеше поне някакво малко "спортно усещане" да докарат от дизел, щяха да го слагат в поршета, ферарита, ламбота ...
          Ама не може.
          Колкото и пари да наливаш, колкото и голямо турбо да сложиш, тесния работен диапазон, тракането и лага си остават.
          БМВ и Ауди се мъчат да слагат по 3 турбота на техните съвременни дизели , едно от които електрическо, само и само да разпънат малко графиката и да минимализират турбо лага, вие ми разправяте че 20 годишен тракалник първо поколение нямал лаг...

          Бензинова атмосферка с много клапани и променливо газоразпределение е най-приятния мотор за каране измислен досега. Справка - пак ферари и ламброгини.

          Пък докато сме бедни ще караме двулитрови на газ, когато натрупаме малко повече средства ще караме 4+ литрови на бензин
          156 2.0TS

          Comment


          • #50
            Сравнявам съвсем конкретен случай - JTD и Спарк, ти пак намеси разни големи мотори. Това, което ти искаш от спарка е трудно постижимо, гаранция ти давам, че в момента колата ти няма да си изкара дори стоковите коне, камо ли нещо над тях.
            Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
            GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

            Comment


            • #51
              Честно казано след дълго каране на дизел и сега на бензинов двигател (не е Алфа но пак е италианка) мога да кажа, че в градски условия, бензиновият двигател е удоволствие да се кара, за разлика от дизеловия. Защо? Защото го няма онзи особен звук за дизела, когато си на отворен прозорец или пък миризмата на кюмур като спреш на светофара или пък вибрациите в купето и твърдата работа на дизела въпреки смяната на всички тампони, включително хидравличния на скоростите. С бензиновия двигател все едно колата е загасена и е удоволствие да седиш на светофара и тръгването е супер мазно и безшумно. Да, разхода е малко по-голям, но пък звука при ускорение Зимата пали от четвърт оборот и не се молиш всяка студена сутрин дали не е замръзнала "хубавата" ни нафта и дали акумулатора не се е предал. Не се чуват звуци и вибрации пред разпад и започваш да се чудиш дали някоя дюза не се е предала или някоя свещ да е пробила и да не излиза на таблото. Загрява за 5 мин, а дизела няма загряване, ако го караш на къси разстояния до 10 км. За дърпане и мощност няма смисъл да се спори, то е ясно, че дизеловите двигатели с малко пари стават назобени, а дори и стокови са достатъчно такива. За предимно каране градско бензиновия двигател е доста по-рационален избор според мен, по скоро заради удобството и комфорта. Подръжката ми излиза за сега много по-евтина от на JTD-то ,но това е понеже не карам Туин Спарк, затова говоря така , а и ремонтните дейности са много по-леки, понеже двигателя е по-лек и има повече място къде да се бръкне и да се смени без да ползваш канали или крикове и като цяло е по-елементарен като устройство на работа или поне аз така мисля. Като цяло дизела беше доста удобен за пътуване изънградско, особено на пътища с голяма разлика в надморската височина, но и бензинката не отстъпва, особено с 6-тата скорост заспива направо. И в края на крайщата зависи какво търсиш и двата двигателя си стават за каране, но всичко зависи от личните предпочитания.
              Fiat Bravo II 1.4 16v

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                Стига сте се самозаблуждавали, пичове.
                Ако можеше поне някакво малко "спортно усещане" да докарат от дизел, щяха да го слагат в поршета, ферарита, ламбота ...
                Ама не може.
                Колкото и пари да наливаш, колкото и голямо турбо да сложиш, тесния работен диапазон, тракането и лага си остават.
                БМВ и Ауди се мъчат да слагат по 3 турбота на техните съвременни дизели , едно от които електрическо, само и само да разпънат малко графиката и да минимализират турбо лага, вие ми разправяте че 20 годишен тракалник първо поколение нямал лаг...

                Бензинова атмосферка с много клапани и променливо газоразпределение е най-приятния мотор за каране измислен досега. Справка - пак ферари и ламброгини.

                Пък докато сме бедни ще караме двулитрови на газ, когато натрупаме малко повече средства ще караме 4+ литрови на бензин
                Дизелов Порше има. И да ти кажа хич не върви лошо. Дизелово Ферари няма и няма да има щото не се връзва в концепцията на марката, по същата причина поради която няма бензинов трактор. И да ти кажа доста от изредените от теб бегачки ще се озорят ако се изправят срещу пипнат влекача пък нека е камион.
                Но както каза колегата говорим за различни неща. Както и за газифицирането впрочем. Едно е да си сложиш газ на колата дето я караш по работа и съвсем друго да слагаш на кола за 100 000+ и да молиш газаджията да сложи дюзата на скришно място.
                Пресен пример от миналата седмица. Спрял съм на Шел и си пълня резервоара, а на съседната колонка (газовата) спира лъскаво А8 с еднакви цифри на номера, слиза някакъв селски турбо газар и вика на момчето да му сипе газ 15 лева

                ---------- Post added at 15:40 ---------- Previous post was at 15:34 ----------

                Първоначално публикувано от mell0 Покажи съобщение
                Защото го няма онзи особен звук за дизела, когато си на отворен прозорец или пък миризмата на кюмур като спреш на светофара .
                Тук колега може да си прав, не знам честно защото аз целогодишно карам със затворени прозорци. Сложили са ми един климатроник и си го ползвам
                Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                Peugeot 508 RXH 02.2013

                Comment


                • #53
                  Все си мисля,че ще дойде ден,когато някой "бай Ганю",ще си купи газова преди да е купил колата.Сметката му е горе-долу следната: Давам 2 бона за кола,300 лв. в КАТ,160 застраховка,данък,обслужване примерно 500,газова 500,100 лв. винетка и газ...Все едно газовата е някаква част или консуматив,който производителя е забравил да постави,но аз съм по-хитър,и ще прецакам системата!
                  Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от sollider Покажи съобщение
                    Сравнявам съвсем конкретен случай - JTD и Спарк, ти пак намеси разни големи мотори. Това, което ти искаш от спарка е трудно постижимо, гаранция ти давам, че в момента колата ти няма да си изкара дори стоковите коне, камо ли нещо над тях.
                    Това което искам, спарка ми го дава предоволно.
                    Рязък throttle response, супер приятен звук, плавен ход, НИКАКВИ вибрации, широк работен диапазон и нисък разход при спокойно каране.
                    След малко тунинг ще стане още по-добре.

                    И добро разпределение на тежестта, каквото няма как да постигнеш при дизел.... което води и до добро пътно поведение.

                    За вървежа не знам, 200 на 4-та вдига, повече не съм пробвал, не ми и трябва, нито е законно, нито е безопасно.

                    Който му е кеф, нека слага камионско турбо на жтд-то, да върти гуми от първа до трета, а от четвърта до шеста да му приплъзва съединителя.
                    Всичко това придружено с ЮМЗ звуци и ТЕЦ пушеци

                    Карал съм ТДИ 250 коня на приятел, знам какво е...
                    Различни разбирания за удоволствие имаме явно
                    156 2.0TS

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                      Това което искам, спарка ми го дава предоволно.
                      Рязък throttle response, супер приятен звук, плавен ход, НИКАКВИ вибрации, широк работен диапазон и нисък разход при спокойно каране.
                      След малко тунинг ще стане още по-добре.

                      И добро разпределение на тежестта, каквото няма как да постигнеш при дизел.... което води и до добро пътно поведение.

                      За вървежа не знам, 200 на 4-та вдига, повече не съм пробвал, не ми и трябва, нито е законно, нито е безопасно.

                      Който му е кеф, нека слага камионско турбо на жтд-то, да върти гуми от първа до трета, а от четвърта до шеста да му приплъзва съединителя.
                      Всичко това придружено с ЮМЗ звуци и ТЕЦ пушеци

                      Карал съм ТДИ 250 коня на приятел, знам какво е...
                      Различни разбирания за удоволствие имаме явно
                      Колега от достатъчно дълго време си търкалям каляската,и мога да кажа,че проблемите в мотора са нищо в сравнение с килограмите върху него.Непосилни са!Лека вечер!
                      Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                        Да бе 145 156 166 са ясни.

                        Говорех за тия с коли за по 100-150 бона, които ще сложат газ, за да спестят 200-300лв месечно от гориво, както ти спомена по-напред.

                        Такива "блудства" с колата аз не бих ги оправдал и не ги намирам за нормални
                        За такива хора нямам идея. Нямам досег с тях.
                        Комуникирам с "нормални" хора, който си карат децата на училище, които ходят с колите си на работа, които работят някаква работа и живеят "нормално". И които нямат 100к за автомобил и се чудят какво да правят с него. И да кажем по някакви неведоми пътища са решили да си вземат 156-ца с 2.5 двигател, защото им харесала. Е ако не ѝ боднеш газ на тази кола, то това си е грехота. Нито върви да кажеш, че за това я взимаш, нито е скъпа, за да показваш статус, нито нищо. Просто поредния кошник по нашите улици, на която окачването ѝ струва повече от самия него.
                        А като се замисля не съм чувал от първо лице някой такъв, купил си автомобил за 100к+ и да ѝ е сложил газчица. Не взимам позиция, че веднъж един ден, еди къде си видях еди каква си кола да зарежда газ.
                        И за да видим, че говорим малко ала-бала с предположения, че има такива хора, нека един от защитниците на тезата, че е видял накъде газифициран автомобил за 100к+ лева към датата на снимката, просто да покаже такава снимка от личен архив. В търсене на еднорога - както търсим Джулия по улиците.
                        Last edited by BO; d.m.y г., 09:40.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                          За такива хора нямам идея. Нямам досег с тях.
                          Комуникирам с "нормални" хора, който си карат децата на училище, които ходят с колите си на работа, които работят някаква работа и живеят "нормално". И които нямат 100к за автомобил и се чудят какво да правят с него. И да кажем по някакви неведоми пътища са решили да си вземат 156-ца с 2.5 двигател, защото им харесала. Е ако не ѝ боднеш газ на тази кола, то това си е грехота. Нито върви да кажеш, че за това я взимаш, нито е скъпа, за да показваш статус, нито нищо. Просто поредния кошник по нашите улици, на която окачването ѝ струва повече от самия него.
                          А като се замисля не съм чувал от първо лице някой такъв, купил си автомобил за 100к+ и да ѝ е сложил газчица. Не взимам позиция, че веднъж един ден, еди къде си видях еди каква си кола да зарежда газ.
                          И за да видим, че говорим малко ала-бала с предположения, че има такива хора, нека един от защитниците на тезата, че е видял накъде газифициран автомобил за 100к+ лева към датата на снимката, просто да покаже такава снимка от личен архив. В търсене на еднорога - както търсим Джулия по улиците.
                          За изброените алфи на газ съм напълно съгласен с теб и неведнъж съм казвал, че 166 2.5 или 3.0 в6 са идеални за "газиране", особено 2.5, който гори като големите мотори, а не върви като за този разход. Срещу 3-4 бона купуваш колата и забождаш газовицата за 1500 Возиш се евтино, сравнително комфортно, слушаш арезето и се кефиш. Приемаме, че всичко около газта ще е безпроблемно следващите 50к км - идилия

                          Относно еднорога (Джулия-та), вчера около 19ч без да искам, щях да се блъсна в бялата от последния български брой на Топ Гиър, паркирана до Уникредит на ул.Княз Александър I Тааа с тоя мой късмет, ще ме караш да се залагам около газаджийските колонки след 00:00ч, току-виж изскочи още някой "еднорог"



                          п.с. Ето тоя "еднорог", ако някой си го купи и ми каже къде ще зарежда газ - ще ти го снимам

                          http://www.cars.bg/c653422
                          Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 10:08.
                          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                          FIAT Coupe 16VT
                          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                          Comment


                          • #58
                            Червената Джулия вече втори ден я засичам на Околовръстното и на Черни връх.
                            Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                            Peugeot 508 RXH 02.2013

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                              А като се замисля не съм чувал от първо лице някой такъв, купил си автомобил за 100к+ и да ѝ е сложил газчица. Не взимам позиция, че веднъж един ден, еди къде си видях еди каква си кола да зарежда газ.
                              И за да видим, че говорим малко ала-бала с предположения, че има такива хора, нека един от защитниците на тезата, че е видял накъде газифициран автомобил за 100к+ лева към датата на снимката, просто да покаже такава снимка от личен архив. В търсене на еднорога - както търсим Джулия по улиците.
                              Оооо, не е необходимо да си чувал от първо лице за АГУ в коли за 100к+, единствено трябва да кликнеш на долните линкове и да видиш загрижеността на богаташите за околната среда. А и както се казва, една снимка говори повече от сто думи.

                              http://www.eurogas-varna.com/index.php?item=959&group=1
                              http://www.eurogas-varna.com/index.php?item=752&group=1
                              http://www.eurogas-varna.com/index.php?item=812&group=1
                              Last edited by dansguardian; d.m.y г., 17:28.
                              Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                              Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                              Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                              Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                              Comment


                              • #60
                                А на вас какъв ви е проблема не мога да разбера, та гледате в чуждата паничка?
                                Нека си карат хората както са решили, парите са си техни, колите са си техни, на вас нищо не ви пречи, даже печелите малко по-чист въздух.

                                Аз никакъв проблем нямам с "гъзарите на газ" . Имам проблем обаче с дизелистите без дпф, егр и катализатори, щото пушат и замърсяват въздуха, който дишам аз.
                                156 2.0TS

                                Comment

                                Working...
                                X